Translate

niedziela, 9 marca 2014

mam komórkę i nie zawaham się jej użyć!

Telefonia służy komunikacji, tak myślałam, ale jestem niedoinformowana, albo cofnięta, zacofana z całą pewnością, bo telefonicznie nie dają się fizycznie przebadać medykom, taki ciamajda, konował osobiście karetką będzie błądził po okolicy a nie skorzysta z komórki, więc na co mu telefoniczna macanka ze mną? Nie dam się też przebadać organoleptycznie żadnemu zapraszającemu na wyżerkę do obiektu, którego nie mam ochoty odwiedzać - coś ze mną nie tak?  Głosy w słuchawce słyszę, zachęcają mnie do kupienia czegoś, czego mam w teorii nadmiar a w praktyce, ani potrzeby, ani miejsca na gromadzenie badziewia, mam natomiast potrzebę samostanowienia, pracowania w ciszy i spokoju.    
Niemal każdego dnia odbieram telefony, które doprowadzają mnie do szewskiej pasji. Nie mogę się po nich uspokoić.  
Na wytresowaną impertynencję odpowiadam impertynencją skuteczną, satysfakcjonującą, relaksującą a nie mam papierów psychoanalityka i nie mam ochoty na pogaduszki odrywające mnie od mycia garów, pucowania łazienki i innych pożytecznych domowych zajęć.  
Co? Gdyby wytrącono mnie ze stanu skupienia, jaki daje np. kontakt z matematyką kwantową? Głęboko osadzona w jakimś zamkniętym układzie poszerzającego się wszechświata, zakręcona w kosmologię, w stanie pobudzonym, eksplodowałabym nuklearnie wzburzona nękaniem nagminnego zjawiska, brzęczeniem i bla-bla-niem jakiegoś ktosia, który zatrudnił się u bezmózgowca.

Lubię poczytać, nawet o pierdołach. Wstaję o 4-tej rano, żeby w ciszy i skupieniu pośledzić Internautów, za dnia bywam rozkojarzona a zaatakowana skłonna Grubą Bertę wytaszczyć i dać do wiwatu agresorom, choć ładniej byłoby poczęstować ich czymś pikantnym, satyrycznym, jak wierszTuwima  Absztyfikanci Grubej Berty”. Autor wzmocnił przekaz używając potocznego i soczystego słownictwa, o jakim tutaj mowy być nie może, bo Latorośl zagląda a Ona nie powinna brać niestosownej edukacji w Internecie. 

Na taką rozmowę jestem otwarta. Miło się słucha. Czemu taki do mnie nie zagada? Nawiązalibyśmy współpracę i znaleźli wyjście.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz