Translate

niedziela, 21 lutego 2016

muzyka, miłość, pasja

Muzyka przewija się przez moje życie nie tyle beznamiętnie, co bez wielkich zawirowań, nie licząc dramatycznego cięcia jakie dokonało się w podstawówce, kiedy to postawiono szlaban na drodze mojej kariery, może to i lepiej dla mnie.



밀회 Secret Love Affair
 Melodrama, 16 odcinków

Historia sekretnego romansu dystyngowanej kierowniczki fundacji wspierającej sztukę, Oh Hye Won, i genialnego, biednego pianisty, Lee Sun Jae. 


Kim Hee Ae jako Oh Hye Won
Yoo Ah In jako Lee Sun Jae
Park Hyuk Kwon jako Kang Joon Hyung (mąż Hye Won)
Oryginalna historia: powieść z elementami autobiografii Tokyo Tower autorstwa Lily Franky
Reżyseria: Ahn Pan Suk 








3 komentarze:

  1. Ale w tym kierunku chciałaś iść, co tych dwóch szaleńców..?
    To nie dziwię się, że ktoś stłumił to w zarodku:))))
    W czasach Paganiniego oskarżono by ich o pakt z diabłem. Nikt normalny nie może tak grać...
    Genialne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętaj! Polki też dają radę: https://www.youtube.com/watch?v=JZrLuiybeiU

    OdpowiedzUsuń
  3. Heleno, pianino było w domu, mandolina w szkolnym kółku muzycznym, The Beatles w uszach a coś z czarownicy we mnie.
    E, wiem, kobieta też potrafi, bywają świetne, często odstawiane na boczny tor a nawet złośliwie niedostrzegane.

    OdpowiedzUsuń