Translate

środa, 17 lutego 2016

nadal dramy

Myślicie, że całkiem zwariowałam cięgiem oglądając dramy koreańskie, narażając wzrok?
Nie, nie całkiem, lekko, ale na poprawę kondycji moich oczu mam sposób:
okłady z przegotowanej ostudzonej wody z sokiem z cytryny. Dwie malutkie miseczki, po 2 cm wody i kilka kropelek organicznej cytryny do każdej, 2 waciki (gaziki), ręcznik pod głowę i 10 minut leżę sobie i zmieniam okłady, przyjemnie chłodne, efekt wyśmienity, znikają zaczerwienienia, swędzenie i pieczenie oczu. Mogę oglądać dalej.

천국의 계단   Schody do Nieba
Cheonkukui Gyedan/ Stairway to Heaven / Stairs To Heaven / Steps in Paradise
romans, dramat 20 odcinków



Jung Suh i Song Joo dorastali razem. Tragedia rozpoczęła się, kiedy Song Joo zaczyna swoje studia za granicą. Ojciec Jung Suh żeni się ponownie, macocha ma już dwójkę dzieci Tae Wha i Yuri. Yuri zazdrosna postanawia wszystko odebrać siostrze, łącznie z Song Joo, mimo jej starań, chłopak nadal kocha Jun Suh. Po wypadku Jung Suh traci pamięć i razem z Tae Hwa zaczyna swoje życie od owa. Dziewczyna zostaje uznana z zmarłą…


Obsada:
Kwon Sang Woo  jako Cha Song Joo
Baek Sung Hyun  jako młody Cha Song Joo
Choi Ji Woo  jako Han Jung Suh
Park Shin Hye  jako młoda Han Jung Suh/Kim Ji Su
Kim Tae Hee  jako Han Yuri
Park Ji Mi  jako młoda Han Yuri



Shin Hyun Joon  jako Han Tae Hwa
Lee Wan  jako młody Han Tae Hwa/Han Chul Su
 
Kiedy pojawia się na ekranie pełen uroku Shin Hyun-Joon natychmiast przykuwa  moją uwagę. Już oglądałam  filmy z jego udziałem i za każdym razem z tą samą przyjemnością śledziłam postać kreowaną przez tego znakomitego aktora.  





          








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz