Translate

sobota, 18 stycznia 2014

...na


  

 fali ciągle ugięte kolanka, łapki przy gwałtownym przechyle gotowe złapać się czegokolwiek a turkot i szum trwają melodią w głowie. Zmęczona  kiwaniem i tańcem do rytmu maszyny … ahoj, aj, a ja jaj!
Miesiąc minął, całkiem zapomniałam o obowiązkach,  łapeczki  delikatne, nie pamiętają tyry żadnej.
Wdzięczna losowi z to co mi dał, zrelaksowana mam teraz na wyciągnięcie ręki tajemniczą wyspę, o której prawie nic nie wiem, wszak wyjechałam w pośpiechu i po omacku podążam ku celowi przygody zaplanowanej.

Niebo rozjarzone słońcem, ciepło, cieplej, gorąco!

Sycylia, największa wyspa Morza Śródziemnego zachwyca odwiedzających swoją różnorodnością, 3000 lat dziedzictwa kulturowego i niewiarygodne zróżnicowanie i piękno, krajobraz przyciąga turystów, natura, cytrusy, drzewa figowe, warzywa, zboże wszystko znakomitej jakości. Sycylia oferuje proste i oryginalne dania ze świeżych produktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz