Translate

środa, 20 kwietnia 2016

jestem w ogrodzie


Wiosna eksplodowała, będę częściej w ogrodzie, odzyskam, co chwasty mi zabrały, przytnę, wytnę, uładzę, wysieję, przesadzę, jednym słowem poszaleję sobie fizycznie, kondycję mam, przez zimę ćwiczyłam 2 razy dziennie po 15 minut, wystarczająco jak na moje latka i mam nadzieję, że wystarczy siły na zamiary. 
Ostatnio w wietrzną pogodę zawiązywałam tłuszczyk oglądając dramę: 

Yong Pal (용팔이)
Alternate titles: 龙八夷 Starring Joo Won and Kim Tae Hee


Obsada: 
Joo Won  jako Kim Tae Hyun (Yong Pal)
Kim Tae Hee jako Han Yeo Jin
Jo Hyun Jae jako Han Do Joon
Chae Jung Ahn jako Lee Chae Young 
Kim Tae Hyun musi zapłacić za leczenie siostry, więc dorabia po godzinach w szpitalu, jako Yong Pal - lekarz do wynajęcia, dla bandytów. Pewnego dnia zostaje przeniesiony na tajemnicze 12 piętro szpitala, poziom dla V VIP -ów i zaczyna pracować jako Yong Pal dla bogatych. Poznaje Han Yeo Jin o skłonnościach samobójczych - zamknięta przez rodzinę, utrzymywana w śpiączce…
   Drama ma początek bardzo interesujący, ostatnie odcinki rozwleczone,  powinno być 16 nie 18 odcinków.

Mój ulubieniec Joo Won

1 komentarz:

  1. Dobrze że ćwiczysz, ale mimo wszystko uważaj, zwłaszcza po zimie. Kręgosłup wie lepiej, co nam wolno. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń